Aku & Kau kawan...

 
 
Hey Everybody !!
Lama aku ta meet kau sayang... maybe da msuk  10bulan aku ta meet with you if tidak dulu aku ngan kau always balik sek same same and bas same same time blik sek aku always await kau Aina... Hmm, apa apapun aku tetap remember kau Aina... bole aku story mory mcm mne aku with kau time kecik kecik dulu...? hehe.. Time tu aku 6tahun kau plk 5tahun aku always panggil panggil kau at luar rumah kau kan? then kitorg main kejar kejar btul ta sama lah dgn adik kau? but now kau da duk at Johor.. yg buat kan kenangan untk kita time tu kau darjah4 aku darjah5 aku gan kau always main Barbie at luar rumah kan?? tpi skrg da tua bangka da matang dan berfikiran ke hadapan...:p so ta main la sume sume nieh...:> aku dpt dgr khabar kau, sihat kau and sebagainya sume ye melalui telefon... walaupun at fon kita tetap bole jdi giler sbb story mory sampai kan kredit kau da low :p haha.. bgi aku if kau nk tahu... kau la sahabat selamanya dri aku 6tahun dulu kau la kwn yg pertama aku knl sampai skrg klu bole sampai akhir nafis aku takan remember kau k?? But today?? last aku dpt text kau cause mulai tommorow aku da mula busy blik with book... Thanks sbb kau fhm kan aku nk PMR nie k?? aku hope kau jaga diri la at sane walaupun aku jauh dri kau <3 aku syg kau lah !! hehee...
 
 bytheway kau sabar jelah sbb kau kena gosip at sek Johor sane :D aku nk tergelak baca text kau send at aku tuh tpi aku da terdelete.... yg penatnya mcm karangan kau buat story tu tahu ta? hahaa... penat aku baca kau story tuh... heee...:> ta lupa jgk... aku minta maaf if aku ade buat salah & silap at kau selamanie.. aku minta restu dri aku doakan aku PMR nie kay sayang?? hmm... sorry k sbb ta dpt nk text kau always aku kata serius aku mmg busy dgn Examination nie weyh!! hehee... 38 more days aku will mengambil peperiksaan penilaian menengah rendah 2012... fb p0n aku da jarang online if aku online p0n time hari sabtu or ahad jea... tweet p0n same lah..:> blogger lg lah... p0n da jarang update <3 take care k Aina? Iloveyou!!

No comments:

Post a Comment